tisdag 27 november 2012

Lite halkigt .......

Igår kväll kom det ner lite vitt och lite av den ligger kvar på marken, men det är halt på våra vägar nu på morgonen så det gäller  att ta det lilla lugna om man ska ut på vägarna tidigt. Vi har 4 grader minus just nu och klockan är 7.22. Jag hoppas solen kommer fram idag så vi får en fin onsdag.
Jag ska fara ner på sensus en stund och sedan en liten runda på stan medans jag är där för i morgon jobbar jag ju och far åt motsats håll.
Ska försöka med att göra lite mer  advents fint senare  om jag hinner. Det är ju ingen panik i och för sig för det är ju inte första advent  förrän på söndag!                    Ta det lilla lugna idag!

Liten fin blomma och tankarna går till Oravais idag!
Lägg till bildtext
!

3 kommentarer:

  1. Här regnade det hela dan igår och natten, det regnar nog fortfarande. Inget vitt än och vi har +3,2. Det värsta just nu är den hårda blåsten.
    Ha en trevlig onsdag!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. Här är det nu "runt nollan" och det småsnöar emellanåt./ Än en gång vill jag säga "Lycka till med jobb"!

    SvaraRadera
  3. Det "småsnöar" då och då och när jag senast kollade var det omkring -3 grader.

    SvaraRadera