torsdag 29 november 2012

Jobb idag!

Idag har jag jobbat i Hörnsjö cirka 60 km enkel väg . Väglaget var bra och jag kom faktiskt precis på minuten idag. Jag började med att gå igenom det jag skulle göra på min planeringstid.
Mitt på dagen började det snöa och höll på hela eftermiddagen , fast det blev inte så mycket ändå. kallt var det inte direkt bara några minusgrader.
Lunchen vi fick var fisksoppa med curry. Lite starkt för min smak fast god en då.
Marie hade kaffefikat med sig och det slank ju förstås ner också. Till soppan fick nybakat bröd. 
Det är Marie som jobbar i köket förresten.

Jag slutade efter mellanmålet och berömde de barn jag hade i min grupp på uteleken. Inget bråk med varandra utan alla hade kul tillsammans.

När jag kom hem har jag bara fixat lite middag och varit ute med hunden och sedan bara tagit det lugnt. Stänger i morgon men ska göra en hel del sedan här hemma.Så det kan bli advent här också.


God Natt nu på er !


1 kommentar:

  1. Bra att Du får jobba då och då och att väglaget var bra också. Här är det nu omkring halvklart och cirka -14, riktigt kallt alltså. Brrr.

    SvaraRadera