söndag 18 maj 2014

Söndags värme!


Idag har jag min tvätt tid som vanligt, men den är på eftermiddagen. När jag gick förbi där med Madicken så var det en dam som stod och hängde sin tvätt ute. Tänk va den ska lukta gott sedan.
Jag satte mig på en bänk inne i en berså och kikade ute över vattnet, några knipor simmade förbi fast det brukar vara fler fåglar men e hade tydligen farit någon annanstans idag.

Jag tror att det är en 11-12 plusgrader nu så det är inte fy skam.

Får se vad resten av dagen har att erbjuda så kanske återkommer hit idag annars får vi ses en annan dag!

Må så gott go´vänner!









1 kommentar:

  1. 11-12 plusgrader är väl lite för kallt också för en "icke-badkruka" som JAG men ändå inte så illa för den tiden på året!!! Men +14 har det nog varit när jag "hoppat i plurret" i alla fall!!! Men då har det ändå bara handlat om ett hastigt dopp, inte någon LÄNGRE simtur..

    SvaraRadera