måndag 23 januari 2012

Telefonsamtal.....

I kväll före middagen så ringde det en tjej hit,hon hade något att göra med en förskola lite utanför stan och sa att jag stod på deras vikarielista,hon frågade om jag fortfarande är intresserad. Jag svarade ju genast JA, sedan frågade hon om hon fick rekommendera mig till de andra fyra kooperativa förskolorna i kommunen. Det gick jag med på. Ett av dem hade jag sökt till idag och det sade jag till henne.Låter inte detta som att det börjar kanske bli något snart ?

Ett sätt att få in en fot också, har faktiskt sökt jobb på de andra också för en tid sedan. Chansen finns alltså fortfarande !:)

3 kommentarer:

  1. Vi håller tummar, tassar och klor här!!!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. Jag känner så starkt att "något händer" snart. Jag TROR verkligen på Dig. Önskar Dig varmt lycka till! Kram

    SvaraRadera
  3. Det kan nog behövas! Tackar för det! :)

    SvaraRadera