måndag 22 augusti 2011

Ny vecka...

Idag har jag varit i Sundsvall på jobbmöte igen. Jag promenerade till vägskälet där det står Umeå, för Marie skulle plocka upp mig här. Hon skulle åka tidigare för det var någon som skulle ha hönor av henne, De skulle mötas i stan tidigt. min promenad var alltså 3 km lång i morse.
Efter det så for vi söderut och var framme vid 11-tiden.
Det var mycket folk där idag,från Norrköping,Västerås och Luleå och vi förstås.
Fredrik var dit bjuden från Malmö och berättade om några tänkbara säljtips. Det var mycket intressant föredrag.
Vi fick lunch också, pizza som förra gången och jag tog den som inte var så stark. Det var gott. Kaffet jag gillar från automaten är det där med grädde till cafe någonting heter det,minns inte det nu.
Några människor skulle ha ett litet möte,mentor och controller utbildningar. Vi som inte vill ha det ännu fick vänta tills de vi skulle åka hem med var klara med den. Det blev alltså en rätt sen start hem, men vi hade roligt medans vi väntade.
Pratade om det mesta och skrattade.
Jag åkte hem med Linus och Emelie spom skulle till Umeå. men jag tyckte Linus körde väldigt fort ibland och jag kikade på mätaren. Han följde vägmärkena också.
Jag tycker att har man bråttom hem för man ska göra något så ska man ändå följa trafikreglerna.

Vädret var regnigt men lite sol fick vi allt se också.






2 kommentarer:

  1. Hoppas att du fick många säljtips som kommer till användning :)
    Lycka till med jobbet i veckan :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle nog inte klara av ett sånt arbete faktiskt./Jo, självklart måste man följa trafikreglerna även om man har bråttom. Det händer nog varje gång när jag även kör MAX hastighet att jag ändå blir omkörd!!!

    SvaraRadera