söndag 7 december 2014

Solen skiner....

... så här på andra advent. Det var vackert väder igår också förresten.
 Madicken har varit ute och jag tänker stryka lite juldukar idag.
Det kan bli en tripp ner på stan eller om det får vara till någon gång i veckan  då jag har flera tidiga dagar. Jag tycker det känns skönt att efter onsdags morgon få slippa dessa halv sju morgnar igen, det är åtta veckor tills de börjar  och lika så försvinner mina stängningar på fredag .

Jag tänker jobba de fyra mellandagarna och sedan ta semester de två efter nyåret. Tycker att detta året har gått så fort och mycket roligt har ju också hänt oss.
Den mycket varma sommaren glömmer man ju inte heller och den snöfattiga men varma höst/vintern ja det är
något att minnas.
Jag tror ju att snön lär nog komma snart ändå, har ju hänt att den kommit i januari .

Ha en fin söndag nu vänner och glöm inte släcka ljusen!



När andra ljuset brinner, är snart Lucia här, hon bjuder oss på kakor och bud om julen bär!



                                                 Lånad från google!


1 kommentar: