torsdag 1 januari 2015

Nyårsdagen 2015!


Nytt år och nya härliga upplevelser hoppas jag. Idag har jag varit ute med Madicken, de hade sandat rejält men det var fläckvis med snö och is. Jag har ju mina nya skor med utsvängda broddar och det är en bra investering .
Det var några hundägare ute  men för mig var det bara nya hundar vi såg.
Blev lite konfunderad då jag såg att det var sophämtning idag hos oss, det brukar ju aldrig vara på någon av helgerna utan vanliga veckodagar/ fredagar. Men nu är det tömt så det är ju bra det.

Idag ska vi bara ta det lilla lugna tror jag, jo vi skulle börja gå mer långväga med hunden  så idag blir det en runda runt hela Husum. Jo fast inte då det mörknar förstås.
Det ser ut att bli en fin dag så varför inte långpromenera nu när Madicken kan springa lite fritt med det långa kopplet .

Det blir lite rester då det gäller maten idag, förresten det som är kvar av julmaten , skinkan ska jag göra pyttipanna av och stekt ägg mm till i morgon. Bilder på gårdagens middagsbord kommer!

Ha nu en trevlig dag vänner för det ska vi ha, så syns vi snart igen!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar