söndag 21 december 2014

Årets kortaste dag.....

och i morgon går vi mot ljusare tider igen!

Vi har vitt på marken och cirka sex grader kallt och jag hoppas temperaturen håller sig där omkring nu ett tag för är rätt less på det slaskiga och halkiga  som varat i veckor .

Har bakat denna fjärde advent och nu är det tvätten som ska tas om hand  på söndagseftermiddagen.

I morgon ska det köpas in lite mat inför helgerna och resterande på tisdag. Några julklappar också för den delen. Jag har jobbat sent varje dag så jag har inte hunnit med något annat här hemma ser det ut som.
Jag klagar inte för jobbet måste jag vara rädd om även om det är en tågresa på tre kvart enkel väg.

Nog hinner vi också bli klara till julaftonen som alla ni andra. Skinkavsmakning dagen före också! Stressar inte i onödan heller. Vad ska man göra det för?

Ha nu en riktigt fin kväll vänner för det ska vi ha.

                                              ( Google står för bilden!)


                                                  GLÖM INTE SLÄCKA LJUSEN!!!!!!!!!!!!!!!



1 kommentar: