lördag 6 juli 2013

Sommar, sommar, sommar........


Ja minns ni den melodin de spelade på sommarprogrammet i unga år?

Idag har vi varit ner till havet och haft picknicken med oss. Madicken badade och levde rullan i vattnet må ni tro.
Hon gillar att bada, fast jag vill inte släppa henne lös än, skulle ta med ett längre koppel så kan hon ju springa lite längre ut och ha kul.
Vattnet var varmt och skönt, fast jag badade inte endast fötterna.

Vi promenerade dit och det tar bara 20 minuter ungefär fast lite längre med en snusande hund överallt.

Hemma fixade jag i ordning lite is-the med isbitar i och åt några rån till. Gott och läskande så det måste ni smaka på. Släcker törsten .

Middagen blev grillad kyckling med potatissallad och sommargrönsakerna gurka och tomater. Glass och jordgubbar till efterrätt.

jag har ju också lovat att uppdatera mig från föregående månad och det gör jag med nästa inlägg, tyvärr har jag inte hittat någon bra kamera för billigt pris än så det får gå ändå.

Trevlig helg på er alla som är här inne och kikar!

1 kommentar:

  1. Sommarprogrammet har ju pågått sedan midsommar, tror jag och den signaturen har de nu också./ Jag har inte badat utomhus än i år. Återstår att se om det blir av!!!

    SvaraRadera