lördag 8 juni 2013

Mycket på gång ......




Ja det har varit ett mycket vackert väder idag också. Jag började dagen med att gå till affären och handla lite för de här dagarna. Det behövs ju alltid något mer i matväg.
vi for sedan till det stora loppiset här nära och jag sade ju att jag inte skulle köpa något fast det blev två stycken bordslöpare i blått. En var trasmatte vävd och den andra var ju i och för sig också vävd fast en sådan där vanlig typ ni vet. Inget dyrt alls.
Jo hittade en spegel och gardiner till sitt rum och det blev rätt billigt de också. Je hittade en pajform också den för ett billigt pris.

Vi var ju också att fika där för det var mycket hembakt bröd och gott.

For hem sedan för det var ju en hund som var tvungen att gå ut då.
Det blev sedan något lätt i middagsmat, köttbullar och spagetti eller eftersom det var så varmt ute kräm och mjölk och smörgås.

Har ju varit på ett mycket underbart bröllop i eftermiddag, mycket tjusigt att beskåda visserligen från teveapparaten men ändå.

Tyckte mig se likheter med Drottning Silvias bröllop då det gällde Madelenes profil i slottskyrkan.

Nu ska jag inte göra så mycket mer idag mer än städa upp lite.

Moin, Moin på er alla!

1 kommentar:

  1. Roligt att kunna hitta något sådant där till bra priser./ Håller med, bröllopet var ju superfint och brudparet så vackert också./Tur med vädret hade de ju också.../ Kram!

    SvaraRadera