tisdag 7 maj 2013

Umeå idag....

Först så ber jag lite om ursäkt för att det inte blev skrivet något igår, men det var mest lite vardagliga bestyr här hemma och nere i stan på kursen. Där jobbade jag som bara den må ni tro, fick gjort mycket. jag var verkligen intensiv då.
Vi hade fint väder också, och det kände så roligt. Vi åt Strips och parisare igår , hade tänkt köpa kycklingburgare men leveransen till Willys hade inte kommit. Vi bor för långt upp i landet tror jag de hinner inte med vad som står i reklambladet. De skulle vara billiga denna vecka,de färska menar jag så det får bli en sväng senare dit ner.

Idag blir det en varm skön solig dag igen, och jag ska fara till Umeå på en intervjuresa. Jag tar tåget för det ska visst vara en lokalbuss i närheten av stationen också. Jag ska fara till Walldorfskolan, ska bli mycket intressant och hoppas att det är ett givande och bra ställe.

Jag skriver mer då jag kommer hem för då vet jag mer om skolan mm. Ni får ha en bra dag tillsvidare.

Måste gå en lång runda med Madicken nu på morgonen sedan klara hon sig ett par timmar tills någon kommer hem.!

1 kommentar: