fredag 3 maj 2013

Solen glimmar blank och trind........

Ett jätte fint väder att vakna till, det blir en fin dag idag. Ska strax gå ut med Madicken. Hon skullle kunna sitta i bilen medans jag är på kursen men tror att det kan bli hett där under tiden och jag parkerar inte så nära arken heller så jag kan gå ut och kolla. Hon får nog vara hemma istället. Skönast så. Fast ibland önskar man att vi hade en liten gård hon kunde vara i medans, jo med hundlucka.
I kväll är det Välgörande konserten på Husumgården, dvs mycket sång, dans och en musical allt i ordningsställs av eleverna på högstadiets årskurs nio bland annat.
Jag har gått alla gångerna och det brukar var så bra så. Där finns om man vill köpa fika och lotter också. Pengarna går till ett skolbygge i Zimbabwe.

Måste gå  och göra mig i ordning för jag och Jo ska fara till stadens folktandvård till åtta. På eftermiddagen ska Je till frissan så det blir en hel heldag i stan för mig för bussarna går lite si ochså på eftermiddagarna och kvällarna.
Hoppas vi hinner till konserten som börjar klockan 18.00 -21.00.


Har´e så bra nu och mys i solskenet! MOIN!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar