söndag 7 april 2013

Aprilväder!

I natt har det säkert kommit ner en 2-3 dm snö. Jag var ute och sopade lite och det är ju blötsnö. Den far nog rätt snabbt  får vi hoppas.N u tycker jag mig se lite sol som vill fram.........!
Hoppas nu att  flyttfåglarna som känt vårvärmen  klarar sig. De gör det säkert.
Idag ska jag tvätta igen som jag alltid planerar in på samma tid då det är söndagar. Blir alltid besvärligt att komma ihåg om det är en lördag jag planerat någongång, brukar glömmas bort då och tvättstugan står tom och väntar på mig hi hi!
Ska väl inte göra så mycket annars, lite strykning väntar också. Maten blir något från frysen.
Men ni som är härinne ibland önskar jag en härlig dag, njut av naturens växlingar och kanske en och annan råbock vid fågelmataren. De är fina djur synd bara att man får se dem så sällan.!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar