måndag 8 april 2013

Måndag kväll!

Idag har jag varit ner på stan på min kurs, man är egentligen inte van att bara sitta still för man blir så trött. Det är dålig luft där också och jag tror inte det finns luftkonditionering heller. Fönstrena får man nog inte öppna heller.
I alla fall så for jag på en anställningsintervju på förmiddagen, i Själevad lite utanför denna stad. Det var på kyrkan, och det var tre karlar som jag blev utfrågad av. Jag frågade en hel del själv också. De sade att de ska försöka besluta om dessa tjänster innan helgen så vi får hoppas på ett bra svar.
Det är ett utomhus jobb i Björna kyrka som jag är intresserad av och den ena vaktmästaren tyckte att jag hade en bra utbidning och jobbat med barn i så många år för då kunde jag ju få hand om sommarjobbande ungdomar.
Ni får höra hur det gick innan helgen okej.

Vi var fem stycken som var där idag och blev utfrågade och jag var nummer fem, bara killar.
Det var en trevlig pratstund må jag säga.

Efter jag varit där var jag lite småhungrig så svängde förbi på Max och köpte en liten ostburgare med dricka, tog den med mig och det blev jätte billigt.

Efter världens snöande i helgen så sken sola och det var plusgrader. Det var moddigt värre på vägarna, ser nästan ut som pepparkaksdeg tycker jag.
Det har töat bra men än finns det massor av det vita. kan bli till midsommar hi hi hi hi! som det far alltså.

Ska snart gå igenom två diskussionsfrågor som vi ska prata om i morgon förmiddag. Fast jag tycker alla svar går in i alla frågor på något vis.

Må så gott och sköt om er nu!



Björna kyrka och fyra mil härifrån , mot Åsele.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar