måndag 11 februari 2013

Veckobloggen.......

.........får nog byta namn på min blogg hi hi hi. Jag har  inte haft tid med detta nu sedan förra gången jag skrev . Ja då hade vi ju ett kallt men strålande vinterväder, men efter dessa dagar så kom snön åter och det blev milt fast vem går ut om man inte måste förstås. Mildare temperaturer har det varit förstås.
I veckan som gått började jag på en bok  en kriminalare och min första av den sorten. Jag kunde inte släppa dessa 400 sidor för den var så bra. "Vattenänglar" av Mons Kallentoft. Lagom långa kapitel, boken var uppdelad  på tre delar.
Den måste ni läsa !

Jag har kommit in på en kurs, ja en starta eget och den håller på i två veckor med början nu på måndag. Jag har ju mina projekt i tankarna och jag hoppas att det ska fungera. Skriver mer om dem lite senare. Ni får ge er till tåls än så länge.

Hoppas det blir lite bättre väder i veckan i alla fall.  I morgon ska jag plocka ur vinterutrustningen som är kvar i ett förråd som jag hyrt till i slutet på april där vi bodde förut. Det är några boklådor där också, men måste ha hjälp med att bära hit dem. Men vars ställer man dem tills jag hittat en snygg bokhylla då?

Onsdag ska jag följa med Jo till Umeå. Torsdag och fredag blir det nog Sensus och Anders.

Ha det nu så bra  och sköt om er!




 Har lånat denna mysiga kisse från google!                                                  Natti natti!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Oj är du också uppe med tuppen? Ha en bra vecka själv och ta det lugnt! Kramiz,

      Radera
  2. Lycka till med kursen!/ Försöker själv få lite hjälp men det tycks ju vara mer eller mindre omöjligt numera./ "Vattenänglar" heter en av de böcker jag köpte billigt från Bonniers bokklubb. Du fick ju en bok av MIG också. Du kanske har läst den, eller så var den inte "tillräckligt intressant...???

    SvaraRadera