torsdag 14 februari 2013

Valentines Day!

 Fast här säger vi ju Alla Hjärtans Dag och det går ju lika bra det. Idag vid åtta tiden var jag ute med Madicken och det var så tyst och still därute. Inte en bil mötte vi och jag började nästan fundera vad alla människor tagit vägen , det var bara jag och Madicken. Härlig känsla egentligen.
På hemvägen mötte vi tre bilar och det hade börjat snöa å smått. Det snöar fortfarande men jag måste gå till affären snart men ska vänta tills posten har anlänt i lådan.
jag far inte till Sensus idag, han och jag jobbar hemifrån. Det får bli så i morgon också, för jag måste spara min bensinskvätt så jag kan fara ner på kursen nästa vecka. Det är ju bara han och jag nu för resterande personer har slutat eftersom det ska läggas ned.

Jag väntar på att de ska höra av sig från grannkommunen om jobbet de behövde folk till.


2 kommentarer:

  1. Ha en fin Alla Hjärtans-torsdag!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. Ja, ibland upplever man det som att man är "helt ensam i Universum"!!!/ Skall Sensus lägga ner där? Än en gång lycka till med jobb etc./ Söt figur Du har hittat./ Kram

    SvaraRadera