onsdag 12 december 2012

Lucia dag!







Då var det dags för landets festligheter igen då. Jag har tagit fram lussekatter men pepparkakorna har vi faktiskt ätit upp, men det går ju an att köpa till dem  om man vill.
Hoppas det blir en fin dag idag, dagen till ära.
Skulle vara nere på sensus idag också men jag vet inte riktigt hur jag ska göra med den saken än. Vi skulle handla till julmaten på tisdag och borde ju hjälpa till att bära. Vi får se hur jag gör.
det blir mycket åkande och jag tänker på kostnaden av bensinen också. Det är inte många som förstår detta.

R-M tyckte att jag skulle ta med hunden, men jag tror den har det bättre hemma, är för mycket bilar i stan som hon ju skulle skälla på etc. Sedan vet jag inte riktigt var man går för och rasta henne.Kanske hon får följa med då vi äter julmat fast då blir det kanske ett skällande för K tar med sin lilla Jack Russel då. Fast Madicken behöver få träffa andra hundar också. Hon vill ju egenligen bara leka.

Har inget planerat annart idag,  kanske måste jag gå till affären och handla lite.
!
                                                                                      Må så gott!

2 kommentarer:

  1. Både pepparkakor och lussebullar är jättegoda./ Tråkigt att alla inte kan förstå detta med dyra bensinkostnader. Det BORDE de ju faktiskt göra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det tycker jag också men de bor väl så de har nära till stan och behöver ingen bil.

      Radera