tisdag 13 november 2012

Sol i november.....



Det har verkligen varit en strålande fin november dag idag. Plusgrader och vindstilla. Har varit ute och promenerat flera gånger och njutigt. I fjol minns jag att vi hade halkigt på vägarna. Hoppas detta väder fortsätter ett tag till och att vi får snö närmare jul för att få oss lite julstämning.
Har småplockat lite här hemma annars och letat efter mina papper som jag ska använda på jobbet på torsdag tänkte jag. Hittade dem inte men jag minns ju lite ändå så får skriva ner lite från minnet.
Hittade lite annat jag kan använda också.
Nu ska  jag snart dammsuga , en soffa bland annat.Sedan får det bli att ta det lugnt framför tv:n.
Jo middagen ska ju fixas också men det får bli något lättsamt idag.

Hoppas att ni har haft en klika skön dag som vi!


3 kommentarer:

  1. Hej,

    Skrev en kommentar här förut.../ Det är extra skönt med höstsol nu när dagarna är så korta./ Söt sol Du har hittat här./ Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst var det en härlig sol.! Kram, Gunilla.

      Radera