torsdag 11 oktober 2012

En grad kallt nu på morgonen......




Det blir till att skrapa rutorna på bilen för andra gången nu i höst. Fast den första gången  var rätt länge sedan. Jag ska nog börja köra  bilen till en motorvärmare och sätta i sladden till kupe -värmaren i kväll. Skulle få hyra ett varmgarage men vaktmästaren har ockuperat dem som är lediga med alla fönster de ska byta ut i huset mitt i mot oss. Får se när jag kan få garaget. Det är ett varmgarage också. Han har ju lovat mig .
Idag ska jag börja med att höst städa, och tänker ta rum för rum ett tag framöver nu. Fönsterna ska bli putsade också.
Är ledig idag och på måndag.
 Ha nu en bra dag så återkommer jag snart igen.
.

2 kommentarer:

  1. Vi hade också frost inatt, men förhoppningsvis är blir det inte fler på ett tag! Lite tidigt än, tycker jag.

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg du mailet jag skickade om en varm sommar och djur?

      Radera