torsdag 13 september 2012

Telefon och sms .......




Bordstelefon BC 315 - Klicka för större format
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrring !




Idag har jag gjort en mängd telefonsamtal för att höra när de tänker sätta in mina pengar för mina olika intervjuresor.. Man blir kopplat hit och dit och ingen verkar bry sig om någonting .
jag får hoppas det kommer i kväll eller tidigt i morgon . Man vill ju fylla kylskåpet och även till andra grejer som ju fått vänta.......

Jag fick också ett sms med en förfrågan om att jobba idag och fredag. Jag sade  ja direkt och det blir hela dagen på ett fritids härligt! Hoppas att det blir mera jobb nästa vecka. Tar nog tåget då men i morgon vill jag köra själv för tänkte handla där borta också. Snart måste jag kolla upp mina vinterdäck så de är okej att köra på i vinter. Vill inte byta gillar dessa bättre fast man måste ju för man vet ju inte hur väderleken blir. Dessa som sitter på nu är så mjuka och man hör dem knappt. Vinterdäcken duns-duns -duns  :)

Madicken har varit ute på promenader idag också förstås. Det har varit nollgradigt på morgonen men sedan strålande sol och varmt.
Nu i kväll ska jag fålla upp några nya jeans för jag gillar inte när man ska behöva vika upp dem nertill. Förstår inte men förra jeansen jag köpte på Cellbes passade precis men dessa är för långa  i benen. De var billiga och jag gillar kvaliten på deras byxor.

Det är väl inget speciellt på TV heller mer än nyhetsprogrammen och matprogrammet halv åtta hos mig.
Får förbereda mig till morgondagen i stället. Det ska bli kul!
Kramar på er och ha en toppen torsdagkväll!













                                 Vooooooooooooooooooooooooooff !

3 kommentarer:

  1. Ha det så kul på jobbet imorrn!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det ska jag verkligen ha och hoppas på mer vikjobb nästa vecka. Kram/ Gunilla.

      Radera
  2. Lycka till med jobbet och att pengarna kommer in också./ Söta hundar./ Brukar bl.a. se på "Vem vet mest?", tycker att det är jättebra.

    SvaraRadera