söndag 16 september 2012

Beautiful, Sunday.....

Idag har det varit världens sommarväder, med strålande sol och
mycket varmt. Jag har suttit en stund på balkongen och njutigt. Madicken gillar att vara därute också.
Vi har tagit lite lagom med promenader idag och det blir ju en gång till innan läggdags.
Ska ju som jag sagt tidigare jobba i morgon.... och än så länge tar jag bilen och hunden med mig.
Jo det har blivit lite hjälp av snabeldraken också. En kladdkaka bakades i eftermiddag och den skall vi smaska på till "Spårlöst" kommer på TV:n. jag gilllar det programmet.
Maten idag blev lite rester av den grillade kycklingen och köttbullar med potatis och grönsaker.
Fiskgrytan igår blev ju så det smakade bara mera. Liksom efterrätten som bestod av hallon,krossade kakor, vaniljvisp och kolasås.

Nu ska jag skynda mig och skriva ett brev så det kommer iväg med posten i morgon. Men som sagt var
SIMMA LUGNT!  ( Minns ni Bert-Åke Warg i Fablernas värld?)
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar