måndag 2 januari 2012

forts....

När jag höll på att baka dessa kakor så stod Madicken där och ville vara med, hon fick ju smaka mycket lite i alla fall. Tittade in i ugnen precis som är de inte klara snart?
De blev ju bra och de är faktiskt goda. Fast vet man hur de smakar med de rätta chipsen så kan man inte jämföra.Då tillfälle ges så brukar jag beställa den sortens av mina vänner där borta eller om någon far dit på semester.
När jag bakat klart så gick jag ut med Madicken och möttes av att det hade snöat och det gör det fortfarande.
Ska nog hämta min skyffel och sop från förrådet i alla fall. Nej det får bli i morgon.
De ska ju bli kallare här också i slutet på veckan såg jag nyss på väderleken.
Det är ju ingen riktig tjäle än och det förstår man ju med detta milda väder. Hoppas det blir mer stabilt snart,avskyr halkiga vägar.

1 kommentar:

  1. Har inte bakat på länge, kanske det kan bli något framöver..?/ Madicken, en katt eller hund? Tack för fin kommentar. KRAM!

    SvaraRadera