söndag 1 januari 2012

Första dagen på nytt år!

Idag sov vi rätt länge. Ska ju inte göra så speciellt mycket idag mer än åka med kyrktaxin till en by där det är nyårsgudstjänst klockan 15.00. Jag vet inte var den här byn är ligger men i närheten av oss måste det ju vara. Gidböle heter den och det är därför det blev taxin. Den är ju gratis så varför inte utnyttja den då?
Det blev ju ingen kyrka igår för jag höll ju på med maten då.
När vi kommit hem därifrån så blir det middagsrester förstås så det blir lättsamt. Kanske det är någon bra film på tv:n sedan
På måndag börjar ju en serie som jag bestämt måste följa. Har hört lite om den faktiskt. Återkommer med filmtiteln senare för jag minns inte den just nu.

2 kommentarer:

  1. Jag klev upp omkring 10.30 igår men det blev ju läggdags omkring 00.30 kvällen innan. God fortsättning på det nya året!

    SvaraRadera