onsdag 7 december 2011

Onsdagen den 7 december...

Idag for jag ner på Miroi för att träffa en kompis, vi pratade jätte länge om allt möjligt. Efteråt gick jag runt och kikade på några presenter igen utan köp. Sedan for jag till Strömsknallen som ligger åt våtrat håll för att leta efter en lykta som man kan ha utanför dörren. Jag hittade en som man har ett lite tjockare ljus innanför och jag tror nog att jag ska fara och köpa den någon av dessa dagar. Lite ovanlig var den. Jag tyckte om den med detsamma jag såg den faktiskt. Men köpte två julklappar också.

Nu i kväll ringde vår granne Aina och frågade om vi kunde ta en av deras hundar Madicken, för det gick lite dåligt och ha den och Tjorven tillsammans med Svens nye ledarhund. Jag har ju sagt att vill eller kan de inte ha n denna kvar så finns vi.
Nu har vi alltså blivit med hund igen. Det går bara bra och katterna kommer att acceptera den nye medlemmmen snart det tror jag. Men det får ta sin tid.
Hon är en blandras,med Cavallier,schäfer, pudel finsk lapphund och två raser till. Hon är fin!
Jag ska sätta in foton på henne också.

Men som sagt allt gick så fort idag med detta! Men nu kan vi ta långa promenader igen,det har jag i alla fall saknat.

1 kommentar: