torsdag 13 oktober 2011

Kall natt....

Denna natt har det varit minusgrader så det var dags att skarapa rutorna på bilen. Men nu skiner solen och det blir en lika fin dag som det har varit hela veckan. Jag ska fara ner på stan och uträtta lite grejer.
Det blir nog inte så länge där egentligen,handla maten för helgen kan jag nog göra på vår affär.
Jag tänker göra löksoppan till lördag så det är klart. Söndagen vet jag inte riktigt men det får bli något som går lite fort för jag har ju tvätten.
Öppen för förslag något gott till middag!

Idag var det ju surströmming som gällde och jag har fortfarande inte hittat vad jag ska ta som lotterivinst dit. Man behöver ju inte ta med något alls. Jag tänker nog inte köpa lotter där,även om sådant är spännande ibland.
Det beror ju på vad det finns för andra vinster.

Jag har nog rätt mycket ljusstakar etc som bara står där de står så detkan ju bli att jag lämnar en sådan.
Ni får höra mer hur det hela löpte ........ Hej på en stund!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar