lördag 20 augusti 2011

Ledig lördag!

Ja det var länge sedan tror jag. Vi hade väl planerat att fara till Sundsvall och handla idag. Men varför ska man ligga efter vägarna jämt egentligen? Bensinen är nog så dyr och sedan kan man behöva vila sig lite. Kanske göra något hemma som ligger och väntar. Det finns det ju alltid.
Jag var ner och handlade lite mat efter vår lunch. Det är lugnare att vara på affären en lördag måste jag säga.
Det blir nog tacos i morgon fast inte med så mycket grejer till. Jag hoppas jag har lök annars får det ju vara.
Vädret idag har till en början varit soligt och fint men sedan har det mulnat på fast värmen fortsätter ju.
Det hade ju varit ett perfekt körväder egentligen,fast ska ju på måndagsmöte ditåt.
Vi ska fara till Sundsvall lite senare och innan vintern kommer. Ska också ut på camping igen någon helg framöver. Det kan också bli en weekend till Vasa senare också. Fast plånboken måste faktiskt få bestämma lite också.


Såg att bingolotto började förra veckan så jag måste gå in och se om vi vunnit något. Det är tur man kan kolla på denna manick.
Vi ska inte glömma det i morgon! :)



1 kommentar:

  1. Kan vara skönt med en ledig lördag, utan en massa måsten. Hos oss har det regnat rätt mycket idag och hela natten som gick.
    Just nu är det uppehåll, så länge det nu varar.

    Kram

    SvaraRadera