söndag 21 augusti 2011

Jobb idag!

Idag regnar det och har så gjort rätt länge.Det började ösa ner igår kväll och åskan hördes också men sedan blev det inte mer av den.
Har ju inga som helst måsten idag heller förrän vid halvfem då jag ska jobba några timmar. Jag hoppas de köper den för den kommer att öppnas för första gången som visningsobjekt och det tänker jag skryta med få se om det kan hjälpa.
Grannen ska hämta mitt gamla skrivbord som tar alldeles för stor plats här och sedan tänker jag göra om lite också. Jag tar rum för rum för annars är det ju risk föra att man inte or kar fortsätta efter ett tag.
Han ska också få ett rack som bara står och samlar damm. Det fyller ju inte den funktionen det är tänkt till heller.
Jag hade tänkt ha det i förrådet egentligen och ha grejer på men har tänkt om. Man kan inte spara på allt heller.
Skrivbordet har ju varit bra att ha till symaskinen och när man ska klippa till tyget efter mönster etc. Men det är svårmöblerat som sagt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar