tisdag 14 juni 2011

Tisdag morgon...




Idag är det en solig och fin dag igen. Vi skulle ha varit på väg till Sundsvall på en tre dagars utbildning på ett jobb jag nyss tackat ja till.
Det verkar mycket intressant, och lön och allt annat verkar mycket bra. Det är ett sälj-jobb och jag skulle få områderna runt häromkring.

När vi var klara att fara så ringde hon att det skulle bli en kurs till med lite mindre folk nästa vecka så det skulle passa oss bättre att deltaga.
Det lät ju nästan mycket bättre för då går det ju att planera mer för de dagarna , och vad vi ska hitta på mer i den staden på fritiden.
Birsta shoppingcentra blir det ju förstås.

Det är ju visserligen midsommarveckan men det saka nog gå bra med den också.

Igår var det en regnig dag precis hela dagen, och jag gjorde min sista dag på Rusta butiken. Lena hade varit och fixat en jättefint blomsterarrangemang från de flesta där.
Vi ska fortsätta att hålla kontakten sade vi, för någon såååååå trevlig och kul människa som hon "växer inte på träden" heller.

Idag ska vi fara till Björna och kika på den nya campingen som ju öppnade i förra veckan,de skulle bl.a ha kanotuthyrning hörde jag.


1 kommentar:

  1. Skulle behöva träffa roliga och trevliga människor också. Har fått höra det om mig förut också men jag har ju varit sjuk så länge nu!!!

    SvaraRadera