onsdag 23 juli 2014

Mycket hett......


Jag klagar inte på semestervädret, för temperaturen har legat runt 30 grader nästan hela juli. Det regnade ytterst lite runt mitten helgen  fast värmen höll i sig. Någon hade hört åskan också. Den hörde jag igår kväll men det var allt.
Vi har promenerat ner till havet ett par dagar och även Madicken tyckte att det var skönt i vattnet. Det ska nog bli ett dopp idag också, fast lite senare.
Har ju ingen bil än men snart ska den hämtas. Den nya alltså. Känns faktiskt rätt bra att ha en bil igen även om jag inte kör så ofta, man blir van då man alltid haft en.
Min första bil då jag var barn var en svart Volkswagen och jag till och med minns registrerings- numret fortfarande. Vi hade ju länsbokstäver på bilarna då och det saknar jag nästan för tänk vad kul det var då man mötte någon från K-län eller AC etc, Minns att det var många med W- dalmasarna, fast vi bodde ju granne med dem så det var väl inte så konstigt.
Själv hade vi U.

Nej nu måste jag göra något också än att bara bli sittandes här.....
Skulle tvätta idag fast det får bli då det inte är så varmt!




       Glöm inte att dricka mycket! Fotot är googles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar