fredag 6 juni 2014

Inlägget som försvann....


Ja det handlade lite om Husumdagen den 24 maj, och det var en mycket fin sommardag men många marknadsstånd och maträtter loppisar och gissa fiskarnas vikt och nycket för barnen. Hästridning,klättring på backar, och förstås en hoppborg ocg discgolf.

Då vi har flyttat hit till denna adress mitt i samhället så är det bara att gå runt huset så är vi närvarande. De hade till och med placerat scenen utanför vår balkong i år så prata om första parkett.

Jag och Jenny köpte varsin lunch hos vår före detta granne från Solbacken. Hon kommer från Burma, så det blev alltså friterad kyckling, jordnötssås och jag tror det var ris också plus grönsaker. Mycket gott för pengarna.

Det blev också ett par fina örhängen som jag ju tittade på flera gånger först.
Sedan på söndagen efter så var det ju Mors Dag och då hade Josefin köpt ett par örhängen också. Jenny lagade en överrasknings lunch/ middag.

Ja då vet ni vad det var som hände den dagen och nu fortsätter jag med dagens aktivitet. MOIN!

1 kommentar:

  1. Låter gott och trevligt./ Jag känner mig irriterad och frustrerad då jag har tre bloggar jag inte kan komma in i åtminstone sedan i tisdags. Inte första gången det strular där men så pass länge... Kommer ju efter./ Tror att jag har spelat in ett program om Burma.

    SvaraRadera