tisdag 28 maj 2013

En solig tisdag......


.......15 grader redan och klockan är inte mycket, lite över sex på morgonen.
Jag är ledig till 16.00 och ska jobba till 21.00 i Nordmaling. Det är några dagars inskolning på ett annat boende där. Det spelar ingen roll om jag kör tre mil söder ut eller tre mil norr ut. Det är bara det att vägen är tråkigare att köra åt Nordmaling eftersom det är mest skog. Men vad gör det jag kör mot ett jobb. Hi,hi!

Jag ska planera lite här hemma på förmiddagen då det gäller matinköpen i veckan och ta ett par fönster om nu inte solen ligger på för mycket förstås.

Madicken ska ut så det kommer att bli lite promenader också.

Men ha en bra tisdag ni också för det ska jag ha!

1 kommentar:

  1. Soligt och fint hos oss med :)
    Vi önskar dig en trevlig tisdag!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera