måndag 20 maj 2013

En nya arbetsvecka kanske.....



Helgen är över och det har ju varit en mycket fin sådan, sommarvärme varje dag. I morse däremot var det rätt grått och kyligt, och regnet hängde i luften, såg inget regn vare sig här eller i stan.
Jag var ut i ett ärende under lunchen och då kändes det soligt men lite kvavt.
Jag tänkte jobba med mitt cafe´-projekt idag men jag blev fast med lita annat i diskussionsväg. Det var lite frågor jag tänkte jag skulle försöka svara på. Lite tråkgöra
sedan satt jag och snackade med en tjej som flyttat ner hit från Lycksele.

Handlade på hemvägen så att kylskåpet blev fyllt igen. Men jag vet inte riktigt vad vi ska ha för middag i morgon, kan ju bli något med köttförs,- tacco-krydda plus pasta och rårivet men det kan ändras vi får se.

Kramiz på er!

1 kommentar:

  1. Lycka till med café-projektet./ Kan ju vara svårt att hitta på något till lunch och middag vare sig det bara är till en person eller flera./

    SvaraRadera