måndag 15 april 2013

De e Måååååååndaaaaaag mooooorrggggggon och mitt huvud käääänns sååå......

.......ja fast det är kväller nu. Men vem var det som sjöng den hiten?

Idag har jag fått samåka med min invandrar granne, vi är just nu på olika kurser på Arken, så det passar bra.. Det gick bra fast när vi körde hem tyckte jag han körde för fort. Det gjorde han nog inte egentligen.
När man sitter bredvid någon som kör så tycker man att det går undan. Är väl för jag är van att sitta vid ratten ofta.
Ska samåka med honom på torsdag också tyckte han. Vi får ju se, men jag spar ju på bensinkostnaden för egen del förstås.

Har haft kul idag med de andra som är där, men har gjort lite datorjobb också, men har lite grann kvar så det gör jag nog i morgon.

Det har varit en rätt gråmulen dag med regn, fast det spöregnade hela natten må ni tro och en del av det vita har försvunnit men usch så det ser ut efterår på gatorna. Slaskigt värre och en massa sand så när det är dags för sopmaskinen så lär det nog ryka som sjutton av allt damm mm.
Tänker nog inte tvätta fönstrena förrän det är sopat på gatan här. ingen vits att göra det tycker jag kan ju bli dubbel jobb.:)

I morgon tycktes det ju bli soligt igen och förhoppningsvis varmt. Det får vi hoppas.

När jag kom hem så handlade jag lite mat och sedan blev det pannkaka i ugnen med hallonsylt eller mörk sirap.Gott och verkligen snabbmat det där.

Vi höres i morgon, ha det!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar