tisdag 26 mars 2013

Tisdag igen...



Idag har jag varit ledig eftersom jag skulle gå till tandläkaren. Det var ju på morgonen men det han gjorde kostade bedövning och den sitter  i länge när det gäller mig. Först skulle jag ha en tuss i en halvtimme och sedan fick jag inte äta förrän denna bedövning släppt och det var vid 16.00 tiden eller så där. Jag skulle skölja munnen ett par timmar efter tussens borttagning.Jo det vart en tand bort dragning.Jag blir så trött av de där bedövningarna, men det går ju över med tiden.
Har i alla fall varit ute och promenixa med Madicken  ett par gånger. Vädret har varit soligt och vid 0-sträcket.
Var och handlade lite mat också men jag tänker inte handla som folk gör då det är stora helger, för affärerna är öppna precis hela påsken.
Vi ska ju fara på en liten liten minisemester på påskdagen!

Nu ska jag gå in och kika på hur det kommer att gå för "  Halvåtta hos mig gänget"


Guten Nacht Meine Damen und Herren!






2 kommentarer:

  1. Lär få en tid hos TANDHYGIENISTEN i april eller maj. Inte så kul och det är ju inte heller helt billigt, mer än 1000 kronor i slutet av oktober t.ex./ Men jag brukar ju be om bedövning om de skall laga något./ Det fattas ett e i Meine, men annars ser det ju rätt ut i den tyska meningen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. TACK FÖR att du talade om att det fattades ett E, min dator tar inte alla bokstäver ibland, och jag tänkte väl inte på det då jag läste igenom texten.
      Ha en bra dag!

      Radera