onsdag 5 december 2012

Sparkföre...



Nu på morgonen var det bara 10 grader minus och jag tror det verkar vara bra före för de som har sparkar idag. Jag ska ta ner våra från förrådet där vi bodde förut och sedan säga upp det. Är  ju bättre med att slippa betala hyra för det lilla  skrymslet efter jul. Visserligen är det inte dyrt att hyra det men varför ska vi ha grejer kvar där när vi bor här nere nu?
Det är bara vinter saker och det var därför jag hyrde det längre. Någon låda med böcker står där också.

Jag ska fara ner på Sensus idag en stund för vi skulle planera vad vi ska ha till jullunchen med de andra på Sensus två.den 18 december.


SIMMA LUGNT!!!!!!!!




2 kommentarer:

  1. Spark, ja det var länge sen jag ens såg nån.
    Ha en fin torsdag!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har bott här i norr i 30 år i år och köpte min spark 1983 i Åsele. Härligt att ta den när det är bra före ocj kanske en solglimt.
      Sköt om dig, kram Gunilla.

      Radera