tisdag 4 december 2012

Köld gränsen!



För en timme sedan ungefär hade vi minus 16 grader och jag tycker det är bra med den köld gränsen för hundar och katter. Det blir kortare och lite intensivare ute promenader idag med Madicken. Blir nog mildare fram på dagen får vi hoppas och det syntes en sol på väderkartan igår också.

Ska fara ner på arbetsförmedlingen på en träff nu på morgonen och sedan far jag på sensus en stund,äter lunch där hade jag tänkt.
Eftersom jag inte hann baka bullar igår blir det idag istället och hinner jag ska jag göra min chokladkaka också, det är en jätte god kaka och har blivit en tradition här vid juletid. En tradition har det också blivit att jag glömmer ta fram den ......:)

Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. Nu är det mulet och runt -11. Föredrar när det är -5-10, gärna sol också./ Men det är dock drägligare än när det är -15-20 och ÄNNU kallare!

    SvaraRadera