söndag 25 november 2012

Söndags göra!



Idag sov vi alla rätt länge,tror vi behövde ta igen oss riktigt. Vädret har varit regnigt precis hela dagen. Jag har inte gjort så mycket att skriva om precis, men det har varit lite små pyssel här hemma och min obligatoriska söndags tvätt i tvättstugan.
Jenny har bakat ut åtta jullimpor och små bullar idag. Hon är så duktig med att baka. Nu har vi i alla fal limpor till jul så nu blir det förmodligen lussekatts bak i morgon för jag är ledig på förmiddagen sedan ska jag fara till Hörnsjö och äta god tre rätters middag som föreningen bjuder på varje år.
Ska bli trevligt.
Josefin ska börja göra flarn i helgen liksom vårt pepparkake- bak.
Har j sett på spårlöst i kväll så tänker avsluta här och skriver kanske mer i morgon om jag hinner.

God Natt !

1 kommentar: