måndag 19 november 2012

November SOL!


Idag har jag varit ute och promenerat med hunden och det blev långa sträckor eftersom jag ska vara nere i stan på heltid. Det var 6 grader minus på morgonen och nu skiner sola också.
Hade sällskap i bilen idag, för Josefin skulle praoa denna vecka nere på Västernorrlands nytt ala Sveriges radio. Det kan ju bli rätt givande och roligt !
Vi skulle äta lunch tillsammans idag, om tiderna stämmer in för oss båda.
På eftermiddagen ska jag träffa Jenny på stan så vi får se vad det kan bli av då, får väl fika tillsammans också.
Det blir blir lite matshopping också innan vi far hem. Men först ett besök på Parkskolan, de har öppet hus för niorna idag.
Såg ett par snygga gardiner då jag vandrade över centrum,måste gå in och höra vad det kostar för de skulle faktiskt vara fint med dessa i vardagrummet till jul.
Jag stod länge och kikade på dem och han i bilen bakom funderade nog vad jag hade i kikaren!
Jag bara älskar Marimekkos tyger må ni tro!

Nu får ni allt ha en bra dag tills vi höres igen!




Vad tycks visst skulle denna bli snyggt som bonad på en vägg?  Marimekkooooooooo!

1 kommentar:

  1. De gör vackra tyger!
    Vi hade soligt idag också och runt +5.

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera