torsdag 1 november 2012

November rusk!















För någon vecka sedan var det sååååå fint med den vita snön som kom och låg kvar i flera dagar, men sedan kom regnet och förstörde allt. Nu är det plusgrader igen. Jag tror ju att man får ta det lite lugnt på vägarna ändå för visst kan det vara halkigt på morgonkvisten allt.
Idag har det varit cirka fem grader plus på morgonen och nu försöker sola lysa också. Det blir kanske en fin eftermiddag i alla fall.
Jag ska nog inte göra så mycket idag med undantag  utöver det vanliga. Vi handlade ju för helgen igår så det är ju klart.
Idag ringde det på dörren och det var den där killen som sålde jultidningarna. Hade ju köpt min favorit almanacka för nästa år av honom. En kalender med vackra bilder över platser i vårt vackra land.

Lite tidigt tycker man med att få dessa levererade nu när november just startat,men förlagen vill väl ha det så, det är ju många som vill tjäna pengar.

Igår gjorde jag något speciellt, beställde en mobiltelefon som ju var på ett mycket bra specialpris eftersom det var halloweendagen. Det var telia också. Skulle få den rätt snabbt. :)

Den jag har är flera år gammal och börjar bli så sliten och konstig på alla sätt och vis att jag verkligen behöver en ny.

Jag måste ju försöka göra någon nytta nu men återkommer snart igen.......... Ha en fortsatt trevlig dag och sköt om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar