tisdag 16 oktober 2012

Nu är det........



.................ONSDAG igen. Ni får ursäkta gårdagens inslag men jag hade tydligen problem med marginalen såg jag. Det måste ha blivit si och så med den då jag försökte få in fotot.

Idag ska jag först gå ut med Madicken så hon klarar sig så länge jag är i Rundvik och hälsar på. Jag lovar att berätta mer därifrån så ni får ge er till tåls.:)

När jag kommer hem så ska jag fortsätta med att stryka vardagsrums -gardinerna men måste ha någon som hjälper mig med att borra nya hål för gardinstången. De som bodde här förut har satt dem alldeles för snett och det går inte att ha skruvarna där alls. Jag fick göra lite provisoriskt då vi flyttad hit.

Ska väl handlas lite mat också för det är verkligen tomt i kylskåpet, :_)

Vädret ja det kan ha regnat i natt också och det är vid nollan på termometern. Det blir till att ta det lugnt på vägen idag fast det gör jag ju jämt förstås. Tänker att de som har bråttom får gärna köra om mig. Fast jag gillar inte att bli omkörd av de stora tunga fordonen med släp. Men det är bättre än att ha dem alldeles inpå.
Det betyder ju inte att jag är ute och " fin" kör jag håller hastigheten som är tillåten.


Ha en riktigt bra dag!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar