söndag 9 september 2012

Bara + 5 grader..........




Idag ska jag fara ner till stan och lämna ett papper om mina intervjuresor i förra veckan.
Ska nog gå upp på studieförbundet Sensus också. 
Tänker prata med dem om ett eventuellt tänkbart projekt jag har funderat på också,men där krävs det nog bra mycket jobb och kontakter med olika personer etc. Berättar mer då jag vet mer så ni får vara tålmodiga ett tag

Det är ju många kurser som är intressanta där egentligen. Mycket med datorer och digitalfoto mm.
men jag känner för att pyssla med något som inte har med datorer att göra, så det blir nog akvarellmålning om den inte kostar för mycket.
Men innan jag far ner på stan ska ju Madicken gå ut så hon klarar sig när jag är där.
Ska sedan tvätta vid tre- tiden och sedan ska ju middagen fixas .

Det kan ju bli en fin höstdag även idag. Det kan vi ju hoppas på!
Sköt om er  så syns vi snart igen...........






2 kommentarer:

  1. Hej! Bra blogg! Jag gillar verkligen spelet "Voff voff" Den är bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din kommentar. ja visst är spelet rätt kul! Kramizar!

      Radera