torsdag 23 augusti 2012

Hösten kommer smygande.....



Ja det var ju länge sedan jag var här och skrev , men det har sina förklaringar. Har haft en en bra sommar annars även om det var lite svårt med att planera längre resor. Det har blivit lite en dagars turer istället.
vi var bland annat ut till vackra Ulvön en lördag. Åsele marknad fick besök av oss även i år. Vi hade en tjej här i en vecka från Sala och det var roligt.
Nordmaling,Umeå och hörnefors fick också besök.

Jag har haft lite små och långa vikariat också på förskollan i Hörnefors, och ska fara på en rekryteringsträff nu på onsdag,så jag tänkte ta mig i kragen med att gå till frissan först.
Ett fint samhällle at arbeta i och trevliga människor. Det är inte så långt heller och sedan går det ju tåg numera om så skulle vara.
Idag ska jag fara ner på stan i några ärenden.
Ni ska ha det så bra idag!

3 kommentarer:

  1. Svar
    1. Eftersom jag kom in bakvägen på detta vikariat så vill de träffa mig personligen och diskutera lön bland annat de tyckte jag s hade fått för lite efter min mångåriga kompetens, och det tycker jag med.
      Ingångslön för vikarier......

      Radera
  2. Oavsett väder brukar jag säga att det är höst när det har blivit Höstdagjämning./ Lycka till med nya jobbet/vikariatet.

    SvaraRadera