tisdag 13 mars 2012

Våren är på väg här också...

Idag har vi ett mycket fint väder här förresten så har det varitvackert väder i flera dagar och det syns på snöhögarna, dehar sjunkit. Jag har inte skrivit på ett par dagar och det är på grund av att min gamla dator har gett upp nu. en apparat jag köpte genom jobbet år 2004 så den har hållit i knappt åtta år i alla fall. jag ska försöka få ut alla mina foton jag har kvar där på hårddisken innan det blir dags för soptippen. :) Grannen har frågat om jag var intresserad av deras lilla dator som de ju inte behövde, jag skulle få den för en billig summa. Igår hämtade jag den men bara på prov men jag ska nog behålla den tror jag/ den är ganska behändig och ska man fara någonstans så kan man ju stoppa den i en kasse och ta den med sig . :) Ska fara ner på stan och vara där hela dagen idag. Först på Arbetsförmedlingen med ett papper,/ sen ska Josefin och jag besöka ett gym några par timmar medans vi väntar på Jenny som skulle vara med sin grupp i köket på Pingstkyrkan idag. de har sovmorgon fram till klockan 14.00 och ska sedan jobba där till 21.00 i kväll. det är ju bra attdefår prova på olika ställen att jobba på då detgäller mat eller bakning.den linjen är ju så bra för man har ju också nytta av allt hela livet, även om man inte tänkt sig att arbeta med livsmedel etc. Jag kanske far och handlar innan vi åker, det behövs ju fyllas på i kylskåpet också.lite lunch måste vi ju ha först. Alla ni som är häinne ska ha en bra dag !

2 kommentarer:

  1. Är hos föräldrar och vi har sol, rätt så blåsigt men minst +10 är det./Vi har haft pingstvänner i släkten och jag besökte Pingstkyrkan i Stockholm förut men man får se upp med att bli för fanatisk!!!

    SvaraRadera
  2. Ha en jättetrevlig dag ni med!

    Kram
    /Julia å tjejerna

    SvaraRadera