lördag 25 februari 2012

Lördag morgon1

Det börjar med ett mycket fint väder,soligt och några minusgrader bara. Jag har då inte gjort så mycket till att börja med. Har bara tagit det lilla lugna ett tag.Vid tolv -tiden så for vi till Lögda klädesaffären, Jag måste ju säga det att den affären går ju mycket bra för det är alltid en massa bilar där och just på helgerna. De säljer märkesplagg och lite annat där. Det var till och med halva/ halva priset på prislapparna. Ett par rejäla byxor för 25 kronor kan man ju inte hitta annars. Inget fel på dem alls. Jag hittade en tröja i något med angora blandning. Den hade kostat 300 kr och jag fick den för 60 kronor.Jag gillar sådan a där mjuka plagg nu. Vi fick bra mycket kläder för en liten summa pengar må ni tro. De sålde korv och dricka också 10 kr . Jag var lite sugen på korv och bröd,så köpte en och även något att dricka till. Lunchen hade ju passerat. När vi var hemma igen fixade vi tacos med kyckling och sallader och allt som hör till. Det smakade bra! Förra veckan då vi var dit så hade vi ju den där snöyran med blåst och senare på kvällen var det ju oframkomliga vägar. Idag var det precis en härlig vårväg att köra på, ingen snö på vägbanan. Ha nu en trevlig helg ,för det ska vi ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar