måndag 9 januari 2012

Nordmaling idag!

Jag har sökt lite tjänster i denna kommun också, och i förra vecka ville de att jag skulle komma på en intervju och det var en rätt rolig sådan. Jag kände mig mycket välkommen ska nu veta. Så det är bara att hoppas nu. De ville ha referenser av mig idag så jag hoppas nu att de jag lämnade gör sitt bästa för mig för jag vill jobba där.
Det är bara tre mil emellan så det är ju ingenting att diskutera heller.

Jag gick på Frasses och åt lunch för jag var så hungrig och kikade lite på skorean de hade där. Det fanns lite att titta på i alla fall så vi kanske far dit för att titta mer snart igen. Jag köpte ingenting.

Var sedan ner på stan här också, för jag skulle lämna in ett papper på Miroi också, sedan gick J och jag på stan och tittade. J köpte en tröja bland annat. Jätte fin och billig.
Var på Coop och inhandlade lite mat också innan vi for hem.
Jo vi hämtade Jo hos Fia också och ´sedan skulle Madicken gå ut,och middagen fixas .
Vädret klagar jag inte på idag heller för solen var upp på morgonen och temperaturen låg på 9 grader.

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag, håller tummarna för att du får jobbet! Det är mildare hos oss, bra -3,7 nu tidiga morgon.
    Ha en fin tisdag!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. Har promenerat mycket idag, jättebra av flera orsaker!! Vi har nog haft -8 på eftermiddagen idag./Håller tummarna för att Du får jobbet!/ Hade 3 mil till skolan i 4 år så jag vet ju att det är överkompligt.

    SvaraRadera