torsdag 26 januari 2012

God morgon vänner!

Idag har vi lite vita fjun som faller ner från skyn. Har varit ute och sopat två gånger samt skottat upp lite framför köksfönstret så jag kan ställa sparkarna där igen. Snön isolerar bra så jag har även lagt lite längs köksväggen. Det gjorde vi alltid då vi bodde uppe i Lappland. Vi bodde ju i hus då.
Det ser ut som det klarnar upp nu så dagen blir nog rätt fin i alla fall.
Jag tänker fara ner på stan i ett ärende idag. Kan ju också bli en vända för och kika på slutrean som är på halva priset nu. Har man tur så kan man hitta bra varor. Kläder framför allt.
Jag ska berätta om det blev något eller inte. Ha en bra dag ni också!

2 kommentarer:

  1. Här vräkte snön ner på förmiddan, men nu skiner solen :)
    Ha det så kul på rean, hoppas att du hittar nåt!

    Kram
    /Julia

    SvaraRadera
  2. Det snöar lite lätt här och temperaturen ligger på -4./Vet ju att många uttrycker sig så. Jag bor OCKSÅ i ett hus, inte i t.ex. tält eller husvagn, hehehe...

    SvaraRadera