lördag 9 juli 2011

Uppfriskande...


Det känns ju bara fint med lite regn just nu på förmiddagen. Det kom lite fint sommarregn först som sedan togs över av ett riktigt spöregn. Jag var ut och kollade om vi fått en gratis morgontidning idag och då höll det uppe. Det brukar vara reklamtidningar som kommer någongång då och då, fast oftast är det ju om något specielllt om Husum.
När jag sedan tittade på baksidan så spöregnade det igen, det är ungefär som regnet skulle ha delat upp sig ,:)
Just nu försöker solen att komma fram igen så vi får se om det blir én tur till Ledings bad eller om vi tar det i morgon.
Jag ska i alla fall fara och helghandla lite mat som vanligt.
Vi hade ju tänkt och grilla idag. Det går ju också att steka i stekpannan om så skulle vara.....


I alla fall känns ju luften behagligare än igår, regnet är ju bra som rensar bort alla dåliga partiklar i luften och ny lyft kommer till!

2 kommentarer:

  1. Här har det varit regn mest hela dagen, ofta strilande och inte så varmt heller. Men det behövs ju regn i och för sig./Tack för kommentarer till "Divine" också. Jag tog bort ett inlägg där då jag av någon anledning hade en avhuggen mening så jag får skriva något nytt. Kramiz från mig.

    SvaraRadera
  2. Jo, var har Du hittat den roliga "regngubben"? Kan också tala om att det nog har varit nåt strul men jag behövde bara trycka på Skicka kommentar en enda gång och inte 3-4 för att få bokstäverna att fylla i.

    SvaraRadera