fredag 8 juli 2011

Fredag igen....

Idag är det lika varmt och skönt som det varit hela veckan. Det inbjuder ju til att vi måste fara till någon sjö eller om det blir själva havet och ta med oss utflyktskorgen.
I alla fall är det planerat att göra en lite längre tur i morgon lördag, för då bär det av till Lediings badplats utanför Björna.
Ett krav har jag på badställena och det ska helst vara en kiosk där så man kan köpa sig en glass :).
Igår kväll hade jag inte fått någon som jag skulle fara och visa upp Aquan till, det kan bero på att mina leads är för få för när de ringer upp de som står där så kan de ju ha något annat för sig och ber dem återkomma senare. Nu är det ju sommartider men semestrar etc.
Jag fick i alla fall 25 nya igår och frun där jag var får en gratis vinöppnare om tre veckor som tack. Den är fin må ni tro för servera säljer den för 600-700 kr.

Jag hittade en fin gomorgon bild igår kväll, som jag hade tänkt testa på härinne och det var mitt sätt att hälsa alla ni välkomen in här idag! :)!!!!!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar