onsdag 20 juli 2011

Ledig!




Idag skulle jag ha jobbat tidigt, men när jag ringde damen jag skulle till här på samhället så ångrade hon sig, trots att jag försökte allt för att få komma till henne.
Vädret har varit så soligt och varmt hela dagen. Det är kvavt också , men det måste ju ha något att göra med ozonlagret för det har väl aldrig varit på detta vis förr om somrarna här uppe.
Okej man ska ju inte klaga heler utan det är bara att vara glad att sommaren är fin under dessa tre månaderna i alla fall.
Jo man kan ju tro att det aldrig regnar i Husum mer an ett par stänk,hi,hi!

Jag har varit på biblioteket idag och faxat ett papper så jag få någon lön snartl Det råkade bli mitt i deras lunch fast det gick bra ändå.
Har sedan inte gjort så mycket mer än torkat av några golv här hemma och dammat av grejerna i vardagsrummet.
Ja inte med proaquan precis men mina egna redskap.
Skulle ha tvättat upp lite men det var fullt i tvättstugan, men det kan ju finnas en lucka i morgon kanske .
Ska ju iväg och jobba i morgon eftermiddag,gillar inte då det blir sent och jag måste in till stan och lite till.




2 kommentarer:

  1. Vi önskar dig och flickorna en trevlig och solig sommardag!

    =^.^=

    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej,

    Jag har ju alltid varit intresserad av väder och klimat. Vet ärligt talat inte om det precis beror på Ozonlagret men ett s.k. mannaminne är kort om man säger så... Det kan bli +29 grader eller så i Kiruna ibland om varmluften kommer dit. Det kan ju bli så mycket sol vid högtryck där på sommaren så det kan säkert bli riktigt varmt hos DIG också!! Här i staden lär visst +36 grader vara högsta temperaturen någonsin, ev. i början av augusti./Din kommentar hos mig skulle godkännas till 100% om inte mitt namn stod där!!!

    SvaraRadera