lördag 2 juli 2011

Juli!

Ja veckorna verkar ju flyga sin väg då man börjat arnbeta. Jag ska faktiskt ta ut de lediga dagarna nu denna nya månad för annars står de och förfaller. Soligt och fint väder då vill jag att vi ska vara lite mer tillsammans och kanske fara ut någonstans. Som det ser ut nu så hoppas jag att min kusin hör av sig snart om när de tänker faratill Bergskär för jag måste ju ha båtbiljetter över den lilla pölen då.
Jag eller vi har också bestämt att till Åsele marknad måste det ju också bli en resa till, fast jag vet inte om vi hyr en stuga i Fredrika igen,kännns långt att åka till Åsele från där varje dag då bensinpriset är dyrt.


1 kommentar:

  1. Visst kan man uppleva att veckorna går fort, oavsett om man jobbar eller inte. Men för egen del tycker jag nog också att tiden har stått helt stilla en lång tid. Den som är uppmärksam och bryr sig märker att saker och ting äntligen har börjar röra på sig i mitt liv!!! Tråkigt att bensinen är så dyr som den är. Alla har ju inte tillgång till bra kommunala färdmedel av diverse slag.

    SvaraRadera